Wednesday, May 13, 2009

sungai ini nyaman!!




ini sungai volga. antara yang terpanjang kat rusia. luas n dalam kan??
aku suka sungai volga sbb nama bandar tempat aku duduk
n study skunk diamek sempena sungai ini.

walaupun nmpak biase jer, tapi sungai nih dah banyak berjasa
kat orang2 cnih..ye lar bgi sumber rezeki kat diorang dan sebagainya...
kt cni gak lar tempak aku picnic arituh...



tapi klu tengok dalam2 lagi...(bukan dalam sungai larrrrr...) klu pikir
jauh2 lagi maksud aku, rezeki nih sume Allah yg bagi..
jadi bersyukur la pade Allah...Alhamdulillah. banyaknya nimat Allah..
sayanggggggg Allah.....

tapi sejauh mane plak manusia nih bersyukur??
renung2kan..n selamat beramal..hehe

1 comment:

Pisey said...

nmpak pon mmg lawa itu sungai.huhu.

aku sekarang sungguh meminati keindahan hempasan ombak pantai.angin yang nyaman.pepasiran bla2.

huhu.ketenangan yg diberi Ilahi.